ممکن است که به معکوس مرحله 3 نارسایی کلیه با GFR 45 و سطح کراتینین 4.3
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

با توجه به سطح GFR و کراتینین، بیماری کلیوی را به پنج مرحله تقسیم شده است، و CKD 3 مرحله کلیدی از درمان است. گاهی اوقات نیز مرحله 3 نارسایی کلیه نامیده می شود. GFR 45 اشاره به از دست دادن بیش از نیمی از عملکرد کلیه است. در این زمان، یک سری از شاخص های سرعت مانند کراتینین افزایش می یابد. سپس، شما می توانید مرحله 3 نارسایی کلیه با GFR 45 و سطح کراتینین 4.3 رول؟

هنگامی که صحبت کردن در مورد فاز سرمایه گذاری 3 نارسایی کلیه، ما باید به توصیه بیماری تخصصی کلیه در چین، Shijiazhuang کلیه بیمارستان بیمارستان بیماری. برای مرحله 3 نارسایی کلیه، ما 50٪ شانس را از طریق بالینی سرمایه گذاری. درمان مشخصه در بیمارستان ما درمان طب چینی است، و درمان های خاص خود می باشد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، ایمنی درمانی، حمام پا درمان، درمان حمام دارو و غیره ما می توانیم بهترین یک یا چند درمان را برای شما با توجه به شرایط خود را انتخاب کنید. اگر می خواهید در مورد این درمان ها می شنوید، شما می توانید اطلاعات پزشکی آنلاین رایگان ما مشورت کنید.

همانطور که GFR 45 و سطح کراتینین 4.3، شما نیاز به توجه کامل به آن است. از آنجا که اگر آن را کنترل نمی کند، عملکرد کلیه به طور مداوم کاهش می یابد و یک سری از نشانه ها ممکن است به نظر می رسد و بدتر می شود. شما می دانید که نارسایی کلیه می تواند به اندام آسیب گسترده منجر شود؟ این جراحات ممکن است دستگاه تنفسی، دستگاه گوارش، سیستم عصبی و غیره باشد. در حالی که درمان مناسب نیز می تواند آن را کنترل و درمان آن است. برای دریافت درمان طبیعی ما، ما می توانیم قول می دهم که ما همه چیز ممکن است برای معکوس کردن بیماری خود را. چه چیزی بیشتر، درمان ما دارای عوارض جانبی هستند، پس لطفا نگران نباشید.

اگر شما علاقه مند به درمان های طبیعی ما، ما از شما دعوت به ارسال ایمیل به بیماری renal@hotmail.com، و ما به زودی پاسخ داده خواهد شد. در نتیجه، ما باید تلاش برای معکوس شکست در مرحله 3 GFR کلیه و سطح کراتینین 4.3 45 یدکی.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1545.html





:: برچسب‌ها: مرحله 3 نارسایی کلیه، GFR 45، سطح کراتینین 4 , 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: